Абе аз и на унгарската й свикнах,вече съм ги научил наизуст сигналите и означенията по тракционните рамена дето използвам,но има някои второстепенни линии дето там сигналите и означенията са под всякаква критика,а даже на места са и рядкост,че и липсват така,че без Track monitor-а няма как понякога.Ето един фрапантен пример - второстепенна линия дълга около 30-на километра.Половината е със съвременни сигнали и ОИ,другата половина със старите механични сигнали.Тръгвам от предпоследна гара.Ако съм с ТВ ми дава до следващата гара Vmax = 30 km/h,а дори не е указано с табела.Има само една табела 60км/ч и интересното е че като съм с ПВ тя си важи,но с ТВ - винаги 30 км/ч независимо от кой коловоз тръгваш,дали си с 1 или 30 вагона и тн.Първият път като направих activity се юрнах директно към 60 км/ч тъй-като де факто табелата толкова показва и по едно време гледам,че лампата за превишена скорост свети.Гледам Track monitor-а - 30! Ръгнах си аз със 60 да видя не е някакъв бъг,но уви после като свърших activity-то и гледам наказание за превишена скорост! Ето за подобни ситуации Track Monitor-а си е безценен и те предпазва от подобни изненади