Махнете реостатната спирачка на един локомотив, направете влаковата спирачка да работи когато си иска, занемарете локомотива, единия пантограф да не се вдига и после локомотива е виновен... (ако нещо обърках сравненията извинете, надявам се, ме разбрахте)...същата работа е и с работата на край местноста Бакаджик. Когато някой на техническия преглед не си е свършил работата и е пуснал автобуса между капките, автобуса не е виновен. Виновен е този, който е платил за да бъде пуснат автобуса, и този, който се е разписал, че е технически изправен. Двете лица са виновни. Те трябва да бъдат осъдени на доживотен затвор. А шофьорът на 61 г. се е паникьосал и в паниката си е направил фаталната грешка. От друга страна, шофьорът не е имал друг избор - надолу е стръмно и ако беше тръгнал надолу щеше да стане страшно. Най-нормалното и логично нещо, което трезвомислещ човек би направил в тази ситуация е, да насочи автобуса в най-близките дървета. Друг е бил въпроса, какъв е бил пътя до тях и какво е предприел шофьора. Само шофьора знае какво е/би могло да стане след като е разбрал, че спирачката не работи.
От листовките които имам за сайта за Чавдар съм превел следното:
- Код за потвърждение: Избери целия код
Спирачна система
Работна спирачка – двукръгова, пневматична,
Аварийна спирачка и спирачка за паркиране – пневматична, с използване на спирачни цилиндри с енерго-акумулиране.
моторна спирачка – пневматичен тип
Работната спирачка е отказала. Аварийната НЕ Е работела. При това положение друго не остава на автобуса...за съжаление много неща в България са така. Затова трябва ЯК контрол. Иначе няма да се подобрят нещата. И автобусът изощо не е виновен, че някой, някъде, някога НЕ СИ е свършил работата. Виновни са задкормилното устройство до голяма степен и горните две-три лица. Автобусът не е виновен.